Akú úlohu má a môže zohrávať generálny štrajk? V prvom rade je v štáte potrebné uštedriť smrteľnú ranu cenzúre. Cenzúru treba zniesť zo sveta ako Kartágo. Odhalenie usvedčenie a odsúdenie k výkonu trestu týchto skrytých osôb. Udrú aj my udrieme. Prijať zákony, ktoré pomenujú a odsúdia tieto trestné činy. Zastaviť pokračovanie kovidového šialenstva je iste tiež hlavnou prioritou. Vedecky najprijateľnejšie opatrenia pre kovid okrem potrebnej informovanosti o negatívach očkovania by boli žiadne opatrenia. Aký je zoznam skupín, ktoré rešpektujú iniciátora, stručne vymenovať ich budúce záujmy a koho rešpektujú ako svojich hovorcov. Zároveň je potrebné za pomoci hnutia si zadefinovať čo nechceme, nikdy sme nechceli a do budúcnosti už nedopustíme aby sa opakovalo aj po termíne 1.9.2021. Má byť nejaká skupina prednostne finančne akceptované jej odškodňovanie, v ktorých bodoch ich programov? Oprávnené záujmy skupín. Treba bojovať o priznanie rozpočtu pre tieto iniciatívy po získaní vplyvu na rozdeľovanie fondov. Aj priznané pôžičky predstavujú isté finačné plnenie, nemusí sa vždy jednať o podporu formami dotácií. Kto po úspešnom presadení istej miery mocenského vplyvu bude sedieť na rozdeľovaní zdrojov a výhod a zodpovedať sa združeniam? Kto má oprávnené nároky na finančné odškodnenie štátom po rokoch drancovania? Koho sa drancovanie najviac dotklo a ako? Aké nové odškodňovacie povinnosti prejdú na štát po štrukturovaní týchto procesov? Bude odškodňovanie ustanovené aj zákonom? Treba pripravovať jeho znenie. Ako má byť zavŕšený proces potrestania tých, ktorí odškodňovanie brzdia, alebo ignorujú vo svojej funkcii? Uzatváranie nevýhodných zmlúv na úkor poškodenia obyvateľstva je hlavnou šablónou šľakov, ako dnes tunelovať daňových poplatníkov. Zákon o odškodnení je opäť na mieste, aby postihoval takýchto škodcov aj prepadnutím majetku v prospech poškodeného, ktorým je obvykle nejaké združenie osôb bez dostatočnej právnej subjektivity. Má však svojho pokladníka. Pre porozumenie môže byť príkladom pojem „židovská obec“. Nemá definovanú geografickú polohu, (ani nemá právnu subjektivitu?),ale ako subjekt dokáže vysúdiť finančné plnenie, ak sa cíti poškodená. Povedzme, že moja obec sa volá Sitno(aká teda vôbec neexistuje) a že som bezdomovec. A takýchto bezdomovcov zo Sitna sa dá dokopy 5 tisíc. Zvolia si starostu a prenajmú si svoj obecný úrad. Vydajú si občianske preukazy s trvalým bydliskom svojej geograficky neexistujúcej obce… Dnes už môžu tento štát viesť aj bezdomovci. Prečo nie?
Ktorí ľudia budú motormi nových iniciatív a v čom ich iniciatíva je prínosná celému hnutiu? Je potrebné zaznamenať postupne, ktoré iniciciatívy budú akcepovateľné a začleniteľné zhodne do programov hnutia. Ide o zoznam akceptovateľných finančných požiadaviek jednotlivých aktérov. Aké požiadavky prioritne uspokojovať je cieľom zmeny? Napísané pre David Pavlansky
Celá debata | RSS tejto debaty