Založ si blog

Nezverejniť dobrý skutok je hriech.

Napríklad bezúročné požičanie peňazí aj málo známemu blížnemu. Samozrejme verejnosti podložené všetkými potrebnými dôkazmi. Nie tak ako si to sami o sebe píšu P2P pôžičkári z Togo, Beninu, alebo Nigeru, odkiaľ svoje podvody riadia takmer všetci africkí scammeri pod taktovkou USA a MMF a pod ochranou Google Gmail IPv6 celosvetovej anonymity pre úmyselnú podporu USA cieľov riadenia služobníkov zločinu a globálnych zločineckých sietí a ich nekontrolovateľného rozvoja. Riskoval som, ale som dnes rád že som mu mohol pomôcť, lebo spláca svedomite. Požičal som aj iným, ale od každého podobné vyhlásenie nemám, aby som ho tu mohol publikovať. Veriaci sa konaniu dobrých skutkov nevenujú a ak niekde aj áno nepodávajú o tom dostatočne priekazné svedectvá. Spoločnosť potrebuje vedieť o takomto úsilí omnoho viacej, ako je dnes dostupné zistiť.

RE: Dosiaľ všetci úvery inzerujúci ÁNO !!!
Rady tohoto pána sú naozaj na nezaplatenie. Pán Dušan Štígel, majiteľ firmy IS-COMM so sídlom v Martine, má naozaj široký rozhľad v problematike podvodných úverov.
Pána Dušana som nepoznal, našiel som jeho príspevky o podvodníkoch a chcel som sa poradiť a napísal som mu.
Rozpovedal som mu aj svoj príbeh, ako som sa stal obeťou viacerých podvodníkov, ktorí ma pripravili o tisíce eur. Požiadal som ho o pomoc v mojej zúfalej situácii a musím povedať, že s ochotnejším a dobrosrdečnejším človekom som sa doposiaľ nestretol.
Dohodli sme sa na osobnom stretnutí, na ktorom mi poskytol hotovosť vo výške 1000€, na menšie urovnanie mojej priam bezvýchodiskovej situácie.
Nato, že sme sa nepoznali a nikdy neideli, človek s obrovským srdcom.
Preto mu patrí moja Veľká VĎAKA !!!
Nakoniec by som chcel pre všetkých len podotknúť, že nejde o žiadnu sebareklamu dotyčného.
Ja som reálny a to, čo som tu opísal sa skutočne aj stalo.
Keby chcel ktokoľvek akýkoľvek dôkaz, že sa tak skutočne stalo, viem to aj pekukázateľne dokladovať.
Ďakujem.
(miso.pekos@gmail.com) Pridal: Michal Dňa: 1.04.2021

ZDROJ:

V tomto súbore je zhrnutie vo forme tématickej mapy linkov ku všetkým podstatným príspevkom na mojom portáli IIS kandidáti do 19.03.2022. http://iis6019.szm.com/kovid/bookmarks2.html

09.11.2021

Prosím Vás publikujte tento link v rámci svojich komentárov. Mne už to mesiac blok pravda zaraďuje len na koniec. Kto o mne nevie ani možnosť dozvedieť sa nedostáva. Cenzúra Pravdy ma odsunula do neviditeľnosti mojich nových príspevkov.

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 23511x
Priemerná čítanosť článkov: 1237x

Autor blogu

Kategórie